Zakendoen met Zevenbergen Kantoorefficiency betekent zakendoen met mensen. Klanten staan bij ons hoog aangeschreven, voor zowel een complete kantoorinrichting als voor het leveren van uw kantoorartikelen.
Zevenbergen is een hecht familiebedrijf en we leveren al ruim 45 jaar alles voor uw kantoor en werkomgeving: van bureaustoel tot paperclip en van printer tot ergonomische bureaus. Al onze producten hebben als uitgangspunt kwaliteit en duurzaamheid. Een hoogwaardige werkplekinrichting zorgt er immers voor dat u efficiënt uw werk kunt doen.
Op deze webshop vindt u alle soorten kantoorbenodigdheden. Pennen, allerhande formaten papier, toners, ordners, paperclips en andere facilitaire benodigdheden. U kunt ze op geen enkel werkplek missen.
Bij Zevenbergen Kantoorefficiency bestelt u ze eenvoudig in de deze webshop, maar u bent ook van harte welkom in onze showroom in Barneveld. Hierin hebben we, naast het vele kantoor- en projectmeubilair, onze winkel voor de kantoorartikelen geïntegreerd. U kunt ervoor kiezen om uw bestelling hier af te halen en anders komen we de bestelling zo snel mogelijk bij u op locatie bezorgen.
Kijk hier voor meer informatie over het bezorgen van de kantoorartikelen.
En bent u benieuwd naar wat wij naast kantoorartikelen nog aanbieden aan meubilair? Klik hier